Bu şekilde hesap resmi olarak doğru fakat hepimiz biliyoruz ki enflasyon çok daha fazla. O yüzden bu hesap sizi zarara uğratır.
Resmi verilere göre bu şekilde olmalı maalesef.
Oradan sonrasını iki arkadaş kendi arasında anlaşmalı artık hocam. Güncel enflasyon mu yoksa Reel enflasyon mu karar onlara ait.