300.000 şeklinde talep etmek mantıklı mı ?
amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde hesap resmi olarak doğru fakat hepimiz biliyoruz ki enflasyon çok daha fazla. O yüzden bu hesap sizi zarara uğratır.