merhaba coinbaseden paribuya 150 tl lik stellar yolladım fakat gelmedi tx kodu fiilan istiyorlar ama onuda bilmiyorum nerden öğrenebilirim ?
Merhaba,
muhtemelen memo bilgisi girmeden stellar gönderimi sağladınız.
bu noktada suç sizde değil çünkü coinbasede stellar gönderirken memo bilgisi istemiyor ve girilecek bir alan yok.
Tx id kodunu coinbase işlemlerde göstermiyor, bu yüzden canlı desteklerine bağlanıp son işleminize ait txid kodunu istemeniz yeterli.
Canlı destekten sizlere bu kodu iletecekler, sonrasında bu kodu paribunun sizden istediği bilgiler ile birlikte mail ile paribuya iletmeniz gerekli.
Birkaç iş günü içerisinde hesabınıza işlemi tamamlayıp, daha dikkatli olmanızı iletiyorlar.
geçmiş olsun 😊