Çalıştığım firma bana isteğe bağlı sigorta yapmış. SGK da aynı aylara gss borcu çıkarmış. Kör tuttuğunu öpüyor bu ülkede.
SGKya gidip dilkeçe ver. Ödemeleri geri alıyorsun. Bneim başıma gelmişti böyle.