Firmayı ve personeli tanımaya bak. Mobbing, karşılıksız fazla mesai, sigortasız 2 ay deneme süresi, ukalalık, terbiyesizlik vs varsa dikkat etmelisin. O 5000 tl de burnundan gelir.
İşyeri ortamında en önemli şey kendini ezdirmemek. İşverenlerin %99u firavundur.