Kendimi bildim bileli çalışıyorum lise mezunuyum üniyi bilinçli okumadım dizilerde vs kamera asistanlığı yaptım şimdi freelance kameramanlık ve edit kurgu vs yapıyorum ama son dönemde yaptığım aptallıklar yüzünden 70k kadar borcum var (az buçuk tahmin edersiniz kısaca tüpçü diyim anlayın)bi şekilde para kazanabiliyorum ama yetiremiyorum borçlar yüzünden kız arkadaşım var 7 senelik ciddi bir yola girmek istiyoruz ama borçlar yüzünden korkuyorum ve aynı hataları tekrar yapmaktan çok korkuyorum nacizane tavsiyelere açığım nasıl bi ek gelir kapısı oluşturabilirim