Çok geçmiş olsun. Allah tekrarını yaşatmasın.
Benimde bisikletim aklıma geldi.
Yıl 1999, ilk bisikletimi 1 aylık maaşımla almışım.
Veznecilerden 500 evlere yağmurun altında sürmüşüm.
Binanın çatı katında kömürlüğümüz vardı. Oraya çıkardım. Tahta kapılı asma kilitide vardı. O gece çaldılar.
Sıfır bisikleti sadece yağmurda ıslanarak sürdüğümle kaldım.
Aynı hataya bir daha düşmedim. Bir daha bisikletimi çaldırmadım. Çünkü bir daha bisiklet almadım.