evli misin
cocuk ya da bakmakla yukumlu olduklarin var mi
yas kac
nerde yasiyorsun
ev kira mi
kredin var mi
baska gelirim var mi
eğitimin ve is tecrüben ne
yani sadece maasa bakip neye gore yuksek ya da dusuk diyebilirsin? hic bir bilgi vermeden maas iyi mi diye sormak aşırı anlamsiz olmus.
sadece bu bilgilerle, maasin cok cok kötü diyebilirim. asgari ucret olmus 4200 aclik siniri 3500 yoksulluk siniri 10bin. bu 3 skalaya gore 15k alti hane geliri bence yetersiz, 10k alti kotu 5k civariysa karin tokluguna calismaktir.
not: istanbulda 1 cocuklu aile icin