Burhanese2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R32 V6 golf
Ben motosiklet sandım ona göre anlattım Yeni nesil otomobillerde kablonun ucundaki parça buji piposu değil, ateşleme bobini oluyor. O da ayrı satılıyor mu yada kablo ile beraber mi geliyor bilmiyorum .