Kardeşim doktora gidiyorsunuz ilaç yazıyor o ilacı yazdığında da böyle mi düşünüyorsunuz o ilacı alıyorsunuz kullanıp tedavi oluyorsunuz. Ben 2 adet aşı oldum hiç bir zararını görmedim üstüne yararı oldu bu aşı karşıtlarının çıkardığı yalanlardır. Ben bilime güveniyorum. Tedbir bizden takdir Allah’tan!