vegacruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek işçili şahıs şirketi, ufak bir e-ticaret sitesiydi. 2000 TL kurulum ve işçinin sigorta giriş işlemini yapma ücreti (teşvik çıkar mı çıkmaz mı'ya bakmak için) toplam. Normal mi sizce?
tamamı muhasebe ücretiyse biraz fazla olmuş