Ne olacak bu vatandaşın hali? Aşı olsak suç, olmasak yine suç! Burada o kadar çok önemli yorumlar var ki hepsini hayretlikle okuyorum ve şaşırıp kalıyorum. Üzgünüm, elimden hiç bir şey gelmiyor.