Burada Coşkun'un başarılı olarak yaptığı en önemli şey aslında forumu geliştirmesi değil forumun başında durup, forumu sahiplenmesi. Hani derler ya bir karının 10 kocası olmaz diye. Eskiden forumun kocası çoktu herkes kafasına göre gidiyordu. Şuan sistematik bir şekilde ilerlemesi ve bunun başında bir emir komuta yönergesi olması aslında bizler içinde bir örnek. "İşimizin başında olursak, kazanırız" gibisinden