Forumun en eski üyelerinden biri olarak katılıyorum bu konuya. Eskiden yaşadığımız pislikleri, haksızlıkları buraya yazsak roman olur. Daha önce de yazmıştım başka konularda, *********** firmaları savunmak için telefonla arayıp tehdit eden adminlerden tutunda, reklam verdiği için haklarında şikayet açılamayan dokunulmaz firmalara kadar neler neler. Açıkçası bu tarz bir değişim 1-2 yıl daha gecikseydi iyinetin akıbetini r10 yaşamış olacaktı.