Twitter'da 107k bir hesabım var. Aktif bir hesap ve günde ortalama 50 takipçi geliyor. Bir takipçimle tartıştım ve hakaret olan mesajı Twitter'a bildirdi. 12 saatlik kısıtlama aldım (rtweet, takip, dm). Sonrasında kısıtlama kalktı ama tweetlerin görünürlükleri düştü. Etkileşim, rtweet, takip çok düştü ve takipçi de azalıyor. Twitter bunu kalıcı mı uyguluyor yoksa belli bir süre mi? Bir haftadır bu şekilde ve süre ile ilgili hiçbir bilgi bulamadım.