Trus67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün bir baktım kombi bari 0 su basma vanasinı açtığım anda direk su boşalıyor kombinin içinden 2 geldiğinde suyu kesiyorum biraz daha akıyor sonra akmıyor. Yani normal dimi hocam bu olay
Normal hocam bizimde başımıza gelmişti. Kaloriferlere aktarım olduğundan dolayı başta düşmüştür. Daha olmaz bu durum kaloriferlerde su oldukça