Hocam ilk su barda doluyo daha sonra hazneye geçiyor, kaloriferlere aktarılıyor içerdeki su. Kaloriferlere aktarıldiği için haznede su kalmıyor. Tekrar 1 seferlik daha su basmanız gerek. Herhangi bi arıza yok yani
bugün bir baktım kombi bari 0 su basma vanasinı açtığım anda direk su boşalıyor kombinin içinden 2 geldiğinde suyu kesiyorum biraz daha akıyor sonra akmıyor. Yani normal dimi hocam bu olay