installation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam anlayamadım 2 bardan daha fazla mı su basmaya çalışıyorsunuz ?
Hayır bugün bir baktım kombi bari 0 su basma vanasinı açtığım anda direk su boşalıyor kombinin içinden 2 geldiğinde suyu kesiyorum biraz daha akıyor sonra akmıyor