Merhabalar arkadaşlar kombiye su bastığım zamanda direk boşaltım vanasından akıyor ama su barı 2 ye geldiği zamanda suyu kesiyorum öylece duruyor. Daha sonra su boşaltımıyor ilk başta su vanasından kombiye su basarken neden su boşalıyor acaba bu bir arza mi ?