beyler 2 arkadaş buldum satan bi arkadaş r10 dan 2000 tl fiyat çekti yıllık üyeliği için diğeride r10 dışından 900 tl fiyat çekti fakat ben alım yapamadım ikisindende sıkışıklığımdan dolayı eğer ilgilenen arkadaşlar varsa pm atarsanız arkadaşlara yönlendirebilirim sizi iyi forumlar dilerim