Merhaba, kısaca belirteyim tecrübesi olan arkadaşlar pm atarlarsa sevinirim.
1.) proxy açma > proxy scrtipt api ile istek atılacak
2.) proxy kapama(süre sonu otomatik kapanma, php ile yapılmalı) > > proxy scrtipt api ile istek atılacak, sonucu php işleyecek
3.) proxy türünü değişme > https > to socks | socks > to http > > proxy scrtipt api ile istek atılacak
4.) trafik hesaplama (paket trafiği bitince otomatik kapanma) > proxy scrtipt api ile istek atılacak, sonucu php işleyecek
5.) ip izni verme / değiştirme > proxy scrtipt api ile istek atılacak
6.) sunucu ekleme(proxy sunucular root bilgileri ile eklenecek) > php ile yapılacak
7.) sunucu healtcheck > php ile yapılacak
8.) açılan proxylerin healt check'i > php ile yapılacak
...
...
pm atıldı.
whatsapp üzerinden iletişime geçildi.