Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar çok sevdiğim bir kız var o da beni çok seviyor ama çok uzağız seneye haziranda okulu bitiyor mezun olacak o zamana kadar paramı değerlendirip sorun yaşamak istemiyorum fikirleriniz nelerdir? Ne yapmalıyım? Nasıl param katlanır?Şu anlık staj paramı 6 ay saklayavağım ama sonrası için işe girmeyi düşünüyorum

Best Regards....
Yüksek faiz veren vadeli hesap açabileceğiniz bir banka bulup paranızı koyabilirsiniz.