Merhaba arkadaşlar. Bazı web sitelerinde 'işte ALLAH'la irtibat kurmanın yolu' gibi yazılar çıkıyor (1. resimde gösterdim). Tıkladığımda da Hz İsa'dan bahsediyor (2. resimde gösterdim). Bu şekilde hristiyanlığın propagandasını yapıyor olabilirler. Şimdi yüce ALLAH'la irtibat kurmada (haşa) sorun yok. Hz İsa bizim de peygamberimizdir, onda da sorun yok. Şimdi mesele şu bu reklamları google yapıyorsa biz de google reklamlarından yararlanırsak (yani yazılımcılar olarak bu reklamları yayımlarsak) bizi de buna aracı yapmış olurlar. Şimdi sorum şu. Google böyle reklamlar yayınlıyor mu acaba? Ya da başka bir şirkete mi ait? Teşekkür ettim. 🖐️