muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya o değil de. Karşınızdakileri çok hafife aldığınız gerçeğini de düşünmenizi tavsiye ederim. Adamlar sizin ayarlarınızla oynayacak. Bunu da aşıyla mı yapacaklar? Her gün yediğin çikolatalara, kolaya koyarlar senin ruhun duymaz.
Ne yemiyorsun ki dışardan ülkeye gelmeyen. Her şeyi çok biliyoruz abi biz. Zekiyiz yemin ediyorum.
Bence gizli gizli yapmaya gerek bile yok. Kendini kısırlaştırana 10 bin dolar deseler güle oynaya gider insanlar.