Merhaba arkadaşlar; benim Türk bankasında bulunan dolar hesabıma yurt dışı bir firmadan aylık para geliyor.
Soru şu; ben TL IBAN açıp o yurt dışı firmaya versem ne olur acaba? Banka otomatik doları TL'ye çevirebilir mi gücü var mı?
Yoksa gelen para geri mi gider...