basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kusura bakmayın da polemiğe girmeden bir kaç şey söylemek istiyorum. Bu olayı özenti olarak mı görüyorsunuz? Ekonomi ile ilgisi yok demişsiniz de tam zamanlı çalışmama rağmen 3 farklı şekilde de çalışıyorum biraz daha rahat olabilmek için. 22-23 yaşındayım bu olması gereken şekilde mi? Gençleri bu şekilde umursamaz davranmayın lütfen. Evet, diğer ülkelerde de intihar vakaları mevcut ama çoğunlukla aile içi sorunlarından kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Her dönem böyle şeyler vardı. Bence şu an daha fazla gündem oluyor, bilerek yapılıyor. Gençler maalesef böyle şeylerin çok etkisinde kalıyor o yüzden genelde gençler intihar ediyor maalesef. Sizin düşüncenize de saygı duyuyorum tabii ki. Bu sadece benim düşüncem.