corel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle Herkese hayırlı forumlar konu aslında çok güzel bir konu ama mağlesefki ( herkes için demiyorum ) ama çok kişiyede böyle konular yaranılmaz gerçekten bu işe emegini vermiş insanlar var yıllardır bu sektorden para kazanan evini geçindiren bende uzun bir süre bu sektörde reklam kısmında'da hesap kısmında' da para kazandım az veya çok güzel insanlarda tanıdım ******** insanlarda burası büyük i platform kimse kavunda degil secebilelim ama bir çoğu gerçekten burdan aldığı bilgiyi ikinci bir üyeliğinle metot veya başka birşey altında satması o kadar utanc vericiki zaten utanc duygusu olan insanlar icin utanc verici olmadığı için yazılanlar umrunda bile olmaz neyse konu umarım emeline kavuşur. ve gerçekten hakeden herkes kazanır cünkü ortada büyük bir pasta var aç gözlülüğe gerek yok herkese yeter hayırlı forumlar.

Çok haklısınız böyle bir konunun yöntem veya method yerine satılacağına kategori moderatörünün konuyu sabitleyip herkes bilgisini yazarsa çok iyi olur yeni gelen veyahut konuyu görmeyen kişide bu konudan bilgi alır ve para ödememiş olur benim düşüncem böyle şahsen çünkü bu tarz konu çok açılıyor ve illaki rahatsızlık duyanda var dua edende var bizim bu konu hakkında bişeyler yapmamaız gerekiyor farkediliyor mu bilmiyorum ama facebook kategorisi eskiye nazaran aktifliğini baya kaybetti oyüzden konunun sabitlenmesi konusunda talepte bulunuyorum.