Naber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu görmemiş kişiler olabilir tekrar yayımladım. Konuda okadar haz aldımki anlatamam.

DİĞER KONU : https://www.r10.net/sorum-var/307290...ar-konuya.html
Sağol reis , saygı değer bir insansın konuyu takipteyim