Öncelikle sen çok yediğini mi düşünüyorsun yoksa gerçekten çok mu yiyorsun bunu ailene veya etrafındakilere bir sor. Ben de önceden çok zayıf olup daha sonra 18 kilo almış biri olarak önceden çok yediğimi zannediyordum fakat şuan aslında o zamanlar hiçbir şey yemediğimi fark ettim.

İkinci olarak eğer gerçekten çok yediğin kesinse ve kilo alamıyorsan kesinlikle doktora görün. İnternetteki ve insanların vereceği tüm tavsiyeler metabolizması düzgün çalışan insanlar için oluyor. Eğer senin düzgün değilse çok yiyor olman bir anlam ifade etmez.