Sabahtan beri alastyr'nin kendi sitesi dahil hiç bir sitemiz açılmıyor. Bir problem mi var? Bu kadar kapalı kalmaları normal midir?

Son zamanlarda bu tarz kesinti problemleri oluyordu fakat kendi siteleri hep açıktı, sadece bizim siteler gidip geliyordu. Şu anda kendi siteleri de açılmıyor.

Bilgisi olan var mıdır?