uguronlerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuda bilgisi olan önceden bu alanda ilerlemiş kişilerle konuşmak istiyorum.

Kendimize ait bir coin çıkarmak istiyorum.
Ödeme dağılımı ve oranları şu şekilde olmalı.

100 $ işlem
Gönderen 100 $ gönderir
Alıcı 99 $ alır
İşlem Ücretleri 1 $
Madenciler 0.5 $ alacak
Bizim cüzdan 0.5 $

Token adı , Token Fotoğrafı vs. hazır.

Ekstra nelere ihtiyacımız var ? Fiyat nedir? Bu konuda aydınlatacak biri varsa WHATSAP üzerinden hızlıca konuşalım ..

WHATSAP
BSC ağında çıkarılmış tokenları incele. BSC ağı senin işini çok rahat görecektir. Slipaj olayı ile istediğin şekilde ayarlarsın. Mesaja bu dediğin tablo alırken %1 slipaj oluyor. alan kişi %1 eksik alıyor. bu yaptığı kesimi senin belirttiğin şekilde dağıtıyor. Aynı şekilde satarkebde yapabilirsin. BSC ağında token çıkarma diye aratırsan youtube çok fazla video var ve çok kolay işlemler.