Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsterra hesabınız yoksa, bakiyesi ile birlikte cüzi bir miktarda ücrete devredebilirim

şuanki bakiyesi:

hocam 61 dolar bile beni zorlar öğrenciyim
Tek yaşıyor sayılırım
Düşünceniz için teşekkürler