valla olan kendine aşı oldu olmayan kendine olmadı ben aşı oldum hiç pişman değilim. Kendi hür iradem kimsenin baskısı olmadan karar verdim oldum.
Olmayanada saygı duydum polemiğe dahi girmedim.
Ama işin enteresan tarafı insanların işi gücü mü yok herkes kendi kararını desteklemek için kavga etmeye kadar ilerletiyor aynı konu siyaset içinde geçerli.