Ya şu söylediklerine inanıyor musun kardeşim?
Amerika'da hangi hangi tarihte grip salgını yüzünden Central Parka sahra hastanesi kurmuşlar?
Grip ağır ağır bulaşarak ilerler ve ağır geçiren bir çok vaka yoğun bakım ve hastanede yatırılarak tedavi edilip iyileştirilir.
Covid o kadar hızlı bulaşır ki aynı anda milyonlarca insan hasta olur yüzbinlerce insanın hastanede tedaviye ihtiyacı olur yatak ve yoğun bakım sayısı yetmeyeceği için normalde kurtarılanilecek yüzbinlere insan ölüme terkedilir.
biraz daha hızlı yayılan bir gripi korona ismi ile piyaya sürdüler olay bu. istediğine inan. korona grip ile eşdeğer ölümcül derecededir. sadece hastane bakımı ile iyileşebilecek adamın bağışkılığı kötüdür normal griptende ölür. eskiden grip olunca kimsenin hastaneye gitmediğine eminim. hiçbir farkı yok...