SEOBuyuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal grip in koronadan hiçbir farkı yok. Koronadan (grip) ölenler genelde bağışıklılık sistemi kuvvetsiz olan yaşlılar ve ölen kişiler normal griptende ölüyorlar.


Ya şu söylediklerine inanıyor musun kardeşim?
Amerika'da hangi hangi tarihte grip salgını yüzünden sağlık sistemi çöktü?
Adamlar maske, mesafe, uzaktan çalışmaya rağmen covidi durduramadılar hastanelerde yer kalmadığından Central Parka sahra hastanesi kurdular?

Grip ağır ağır bulaşarak ilerler ve ağır geçiren bir çok vaka yoğun bakım ve hastanede yatırılarak tedavi edilip iyileştirilir.
Covid o kadar hızlı bulaşır ki aynı anda milyonlarca insan hasta olur yüzbinlerce insanın hastanede tedaviye ihtiyacı olur yatak ve yoğun bakım sayısı yetmeyeceği için normalde kurtarılanilecek yüzbinlerce insan ölüme terkedilir. Ki bunun örneğini salgının aşında İtalya ve İspanya'da gördük.