Covid dediğiniz illet herkeste aynı rolü oynamıyor şunu kafadan çıkarın artık ya. ne kadar cahil bir toplum yetişmişiz. birisini yatağa düşürürken birisini taşıyıcı yapıyor. başka birisine hissettirmeden geçiyor. bu da zamanında kazandığınız bağışıklık sistemi ve direncinizden kaynaklı. ben aşı olmadım yakalanmadım maske takmıyorum nedir ya . kardeşim sen yakalanmadın tamam ne güzel, ya başka birisine bulaştırdın ve öldü . ve bundan haberin bile yok. vebalini allah katında nasıl ödeyeceksin. Aşıdan önce tedbirini alacaksın. sonra ister aşını vurun ister vurunma. sen gel benim yanım masken yok hapşur bak bakalım orada neler oluyor. Herşeyi aşıya bağlamışsınız. önce tedbirini alacaksın sonra ne halt yersen ye ve milletinde aşı vurulduğunda sen ilerde kanser olacaksın diye insanların algılarıyla oynamayın.
Normal grip in koronadan hiçbir farkı yok. Koronadan (grip) ölenler genelde bağışıklılık sistemi kuvvetsiz olan yaşlılar ve ölen kişiler normal griptende ölüyorlar.