Şahsen yaptığım projelerde ve müşterilerimle ilişkilerimde;

İstenilen projeyi yapar ve teslim ederim. Sonrasında site veya uygulama içerisinde ki yazıları kendisi değiştirir. Ürün, kategori, iletişim ve benzeri gibi alanlar varsa bunu kendisi düzenler. Şayet bunu benden isterse yoğunluğuma ve müşterinin iş ahlakına göre ücretsiz veya ücretli şekilde yaparım. Standart olan şey, yazılımı yapan kişinin sistemi kurmasıdır. Sistemi düzenleyen kişi müşteri olmalıdır.