Konuda bilgisi olan önceden bu alanda ilerlemiş kişilerle konuşmak istiyorum.
Kendimize ait bir coin çıkarmak istiyorum.
Ödeme dağılımı ve oranları şu şekilde olmalı.
100 $ işlem
Gönderen 100 $ gönderir
Alıcı 99 $ alır
İşlem Ücretleri 1 $
Madenciler 0.5 $ alacak
Bizim cüzdan 0.5 $
Token adı , Token Fotoğrafı vs. hazır.
Ekstra nelere ihtiyacımız var ? Fiyat nedir? Bu konuda aydınlatacak biri varsa WHATSAP üzerinden hızlıca konuşalım ..
WHATSAP