Konuda bilgisi olan önceden bu alanda ilerlemiş kişilerle konuşmak istiyorum.

Kendimize ait bir coin çıkarmak istiyorum.
Ödeme dağılımı ve oranları şu şekilde olmalı.

100 $ işlem
Gönderen 100 $ gönderir
Alıcı 99 $ alır
İşlem Ücretleri 1 $
Madenciler 0.5 $ alacak
Bizim cüzdan 0.5 $

Token adı , Token Fotoğrafı vs. hazır.

Ekstra nelere ihtiyacımız var ? Fiyat nedir? Bu konuda aydınlatacak biri varsa WHATSAP üzerinden hızlıca konuşalım ..

WHATSAP