Lise de yurtta kalıyorum. Odalarda ranzalar var çift katlı. Başka arkadaşın ranzasında yatıyorum. Alt katta. Baktım ranza hafif hafif sallanıyor birisi sallıyor gibi. Ama ince ince deprem oluyormuş gibi. Işığı vs bakıyorum veya çevremdeki diğer eşyalara, ranzalar bakıyorum yok. Ben ne zaman ranzadan kalksam sallandı kesiliyor.Odada baska kimse de yok acaba diyorum bir şeyin etkisiyle mi titriyor imkan yok. Belki yan odadan birisi duvara vuruyor sallıyor dur ranzayı diyorum onu bile düşündüm yok.
Neyse umursamıyorum tekrar yatıyorum tekrar ufak ufak başlıyor. Dedim bunda başka bişey var yattığım yerın altını kaldırdım bakmaz olaydım kek, yiyecek, içecek poşetleri paketleri ıvır zıvır onları temizledim ondan sonra bişey olmadı. Tabı daha sonra aynı psikoloji devam etmesın dıye yatağı değiştirdim