Merhaba, bende malum siteyi kullanıyordum. O siteye ait işlemleri kaldırmak için bir işlem yapmam gerekiyor mu? Eklemiştim kullanıyordum, şu anda kontrol ettiğimde yenilenmemiş. Silmek için bir işlem yapmadım henüz.
Paylaşım için teşekkürler.
Hocam direkt bu kodu ekleyin büyük ihtimalle düzelecektir otomatik olarak cron da ekliyor ek bir işleme gerek kalmıyor.