İlk seçim döneminde Ali Koç için çok çabalamıştım. Gerek kongre üyeleri ile konuşmalar gerek sosyal medya ben ve benim gibi birçok kişi Ali Koç için uğraştı. O zamanda amacımız Fenerbahçe idi şimdi de öyle. Ama bizim istifa dememiz hiçbirşey ifade etmiyor. Aday yok, elini taşın altına koyan yok. Şu da bi gerçek Aziz beyin son dönemleri de unutulmaması gerekiyor. Bugün her ikisi aday olsa oy kullanmamak tercihim olurdu. Başkanlık için beklediğim aday ise sözde şike sürecinde verdiği sözleri tutmasını beklediğim Mehmet Ali Aydınlar.