Ali Koç'un mali yardımları dışında hiçbir başarısı olmadı maalesef. Her ne kadar ben de sorunun Ali Koç'tan olduğunu düşünsem de yerine gelecek alternatif göremiyorum. Bugün ki maçı bile ilk yarıyı izleyip kapattım neredeyse. İlk şutu 60. Dk da mı ne atmışlar. İşte vizyon ne diyeyim.