Dostum Aziz yıldırımında bu klüpte çok emeği var ama gitme sebebi fazla egolu Alexi yedi, klubu mali açıdan batırdı. Taraftar istemedi ve gitti. Ali koç yönetim açısından ne kadar kötü olsada kasaya koyduğu paraya bakarsan mali açıdan iyi yönetti ama takımı berbat etti. Bu kötü diye önceki kötüye dönmeye gerek yok. Sadettin Saran gelsin yönetsin ona bakalım.
Cevabı yorumda kendi,n vermişsin.. saran gelse ne olacak..
herşey para değil, vizyon olmalı!
Şimdi 50000 tt açıyor, alex gelsin t.d olsun diye.
Yarın 2. sezon sonunda alex başarılı olup 5. sezon sonunda başarısız olur ve ağır darbeler alırsa FB. takım ne diyecek. ALEX istifa.
Bazı şeyler vardir, FENERBAHCENİN tarihidir. ne yönetime gelir, nede td. olarak. bazı şeyleri yazarken lütfen düşünün.
Olayın parayla yada vizyonla alakası yok.