Hocam kafanızda ne canlanıyor bilmiyorum ama benim bahsettiğim ev böyle bir ev ;
Kimse yaşayamaz burada , ne elektrik bağlanır ne doğalgaz ne de su . Zaten zıplasanız yere düşseniz tahtalar kırılır
Buna benzer evlerde kalan gençler vardı. Terk edilmiş eski püskü ama çatısı filan var. Genelde inşaatlarda kalırlardı. Öyle çok hocam Türkiye'de denk gelmediniz mi hiç? Ben Gebze'de doğduğum için çevremde hep fakir insanlar vardı