Merhaba , iş yerime gel gitte kullanabilecegim az yakit tuketimi olan , arada bir arkadasimi arkama atip ufak piknik yalabilecegim vasita ariyorum. Bisiklette dusunuyorum ama bisiklet biraz terletici olabilir is yerine giderken

Tesekkuler