Hocam bir garip ya! Açıkcası kök salmış bir hakareti alan adında kullanmak biraz tuhaf. Ne kadar bir şeyin kısaltması dahi olsa bana hiç normal gelmedi. Şahsen yanlış tercih gibi me geldi. Ancak farkındalık var. Bu da onu diğer haber sitelerine nazaran daha üstün kılabilir. Hayırlı olsun hocam.