aslında şu tarafından bakarsak olayın
verilen 78k zarar değil çünkü aylık 3k alıcaksın diyelim kendi paranı 3k 3k 3k hem sana dönecek, hemde kendi paranı yiyebileceksin sonraki zamanlardada kar'a geçebileceksin
şey gibi ev alıp kiracı yerleştirmek gibi bence
her ay parasını alıp kullanılabilir maaş gibi
benim düşüncem böyle