1. Bir ticarette trader verebilmek için belli bir meblanın üzerinde ticaret yapılması gerekli diye biliyorum.
2. Traderinize tıkladım, karşılığında bir konu linki paylaşılmamış.
Forum yönetimi bu 2 madde doğrultusunda traderinizi silmesi gerekir diye düşünüyorum.
+ 10 liraya, 20 liraya iş yapmayın artık. Döner bile yenmiyor artık.
"-Trader Veren Kişi Bildirmedikçe İşlem Yapamayız" Haksız Trade Basligina Mesaj Attım Ve
Bundan Dolayı Attığım Mesaj Silindi şahıs kalktıpta bildirmez bilerek ve istiyerek yapıyor burada hakkıma giriliyor şahıs bile istiye atıyor zaten mebla 15 tl ve bağış yapıldı mebla üzerine mağdur olmadığına göre ve ticaretimiz bittiğine göre bana trade atma Hakkını vermez. @Admin; Coşkun Abi Yine Aynı sonuç çıkıyor Bu Karara İtirazda Edemiyorum Hakkım Yeniliyor Şahıs Keyfini Geçiyor Bense Ticaret Puani Nasıl Gider Diye Uğraşıyorum Şahısın Attığı Trade Önceden Silindi Ve Yine Artı Bile İstiye Attı Şahıs Bildirmezki Bile İstiye Attığı Şeyi Yardımcı Olun :/ Sonuç ; Şahısın Bildirmesi gerekiyor trade i