ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akşam oldu,r10'da takılmaya devam.

Askerlik için gün sayıyoruz..
gelir o günde hocam 6 ay mı yapacaksınız şimdi den hayırlı tezkereler