1. Bir ticarette trader verebilmek için belli bir meblanın üzerinde ticaret yapılması gerekli diye biliyorum.
2. Traderinize tıkladım, karşılığında bir konu linki paylaşılmamış.
Forum yönetimi bu 2 madde doğrultusunda traderinizi silmesi gerekir diye düşünüyorum.
+ 10 liraya, 20 liraya iş yapmayın artık. Döner bile yenmiyor artık.